RSS

Milyen szuper rucit áraztunk le Neked a héten, avagy mitől jó a jó nő?

írta: Rucik.hu ; 2010.12.02. 14:01

A napokban volt a Miss World választás Vietnámban, úgyhogy emiatt sokat gondolkodtam rajta, hogy mitől lesz valaki jó nő?

Ez gondolom, nem csak engem foglalkoztat, hanem a legtöbb nőtársamat! :)

A magazinok, a média a tökéletességet hangsúlyozza: tökéletes alak, tökéletes smink, tökéletes frizura; és ha nem vagy tökéletes, akkor hajtsd le a fejed bánatosan és próbálj láthatatlanná válni. :( Lehet, hogy túldramatizálom a helyzetet, de én sokáig így éreztem. Már csak azért is, mert van egy nagy (ez a jelző szubjektív, én óriásinak látom) anyajegy az orromon, amit mindig is utáltam.

Folyton arról álmodoztam, hogy leszedetem, mert akkor sokkal szimmetrikusabb lesz az arcom…ugye, ugye a hajszolt tökéletesség… Aztán ahogy idősebb lettem, rájöttem, hogy a tökéletesség néha kifejezetten frusztráló és idegesítő dolog, így fölösleges arra törekednem! :) Ha esetleg elkezd nőni, vagy fekete szőrszálak meredeznek ki belőle, na majd akkor leszedetem az orromról! :) Úgyhogy letettem a tökéletesség hajszolásáról és inkább mégsem utazom Londonba, hogy Jamie Olivertől tanuljak főzni (bár tőle lehet, nem is tudnék :D), nem ruccanok át Tokióba, hogy komplett gésatanfolyamon vegyek részt, és nem fogok havonta plasztikai sebészhez rohangálni, hogy minden egyes négyzetcentimétert szántson fel rajtam a szikéjével!

HANEM! Megpróbálok harmóniába lenni önmagammal, és a külső megjelenésemmel ezt a harmóniát sugározni. Ennek pedig egyik legfőbb kifejező eszköze a ruhatáram . Azt hiszem, egy kicsit elkanyarodtam az eredeti témától, mert az eheti akciónkról akartam írni! :) De valahogy egészen a harmóniáig jutottam! :) Talán, mert minden héten igyekszünk olyan összeállításokat kreálni Neked, amikkel ezt a belülről jövő harmóniát sugározhatod magadból! :)
Lássuk, mi került terítékre ezen a héten:


Amire szeretném felhívni először a figyelmed, az a farmer naci, mert ezt kaphatod ezen a héten meg az eredeti áránál 10%-al olcsóbban! :)  A farmerről mindannyian tudjuk, hogy alap darab! :) Már a 19. században hordták, igaz, hogy akkor még munkaruha volt, de ha jobban belegondolunk, mi is munkába hordjuk! :) Meg randira. Meg otthonra. Meg mindig! :) Szóval egy jól szabott, karcsúsító farmerre minden nőnek szüksége van. Ezért áraztuk ezt most le épp karácsony előtt! :) Szépen kiemeli a popsit, vékonyítja a combot, szóval minden jó tulajdonsággal rendelkezik, amivel egy farmernek rendelkeznie kell! :) Mit ajánlunk hozzá? (mert ugye egy szál nadrágban azért még sem rohangálhatunk :D) A kék nadrághoz a barna szín remekül megy! Ezért választottunk hozzá ilyen kiegészítőket. Egy széles, derékhangsúlyos övet, egy színben harmonizáló táskát, és máris remekül fogsz festeni! :) Persze, azért vegyél fel hozzá egy felsőt is! :) Ha pedig a pulcsid nem túlzottan mintás, tedd egyedivé ezzel az édes, kissé romantikus brossal! :)

Tehát. A konklúzió a következő: ha én harmóniában élek magammal (és a ruhásszekrényemmel), akkor nem baj, ha nem „tökéletes” a testem. Akkor majd tökéletesen öltözködöm! :)

És mi pont ebben szeretnénk segíteni Neked! :)
 

szólj hozzá : táska divat tél akció tippek öltözködés nadrág öv farmer bizsu

A bejegyzés trackback címe:

https://stilussebeszet.blog.hu/api/trackback/id/tr982488453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

KERESEL VALAMIT?

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

OLDALAINK

süti beállítások módosítása